Sunday, May 29, 2011

Dugaan

Assalamualaikum hai uols, dah 4 hari x update blog, bagi aku yg baru berjinak jinak untuk menulis blog ni memang rasa dah lama la kan. Hmm sekarang ni semua tempat pelepakan dan tempat bersosial bercerita pasal kekalahan Manchester United. Biasalah, bila team kuat kalah sesekali memang diorang bercerita lah. Gian nak mengutuk kan, okay aku malas nak bercakap pasal ni sbb aku dah penat nak berdebat. Cukuplah di laman sosial facebook sahaja.

Okay, esok aku akan bergerak ke Melaka, untuk memulakan pengajaran aku yg seterusnya. Hadoii mengadap  Melaka lagi, dari kecik sampai besar asyik pergi Melaka jek. Bosan la do. Tapi sem ni aku bertekad nak balik kl tiap2 minggu, taktaula tercapai ke x. Apa2 pon macam shit la orang lain semua tgh cuti aku sibuk2 struggle belajar. Tapi xpe, lepas habis jek diploma no more belajar dah dalam hidup aku. Takde feeling nak sambung degree sekarang ni. 



3 comments:

  1. sabar li...dah nama pun adat game, next season ada lagi...apa2 pun..man utd tetap dihati!!!

    ReplyDelete
  2. haha cun.semalam kau bukan nak join tgk sama kan.baik do.happening

    ReplyDelete