Monday, May 16, 2011

"2011"

Hai.nampaknya banyak response yang saya dapat apabila saya membuat blog ini.tapi takpe,itu bermakna saya tau saya mempunyai ramai kawan yang mengambil berat tentang saya. ;)
Okay,bagi saya tahun 2011 adalah tahun paling susah yang pernah saya hadapi selama menjadi seorang lelaki yang hebat ini.Bermula dengan kemalangan kecil sehingga kaki kanan saya menerima 15 jahitan.sekali lagi saya dapat tau bahawa saya mempunya ramai kawan yang prihatin ;) Kemalangan itu meragut kebolehan saya untuk bermain futsal selama 4 bulan (dan mungkin lebih). Tahun 2011 juga mengajar saya banyak perkara,erti persahabatan,siapa kawan dan siapa lawan dan banyak lagi. Tahun 2011 juga melihatkan betapa susahnya hidup yang bakal ditempuh kelak,baru tahun ini saya dipertontonkan dengan masalah kewangan yang hebat dan baru hari ini saya sedar betapa susah nya untuk mencari benda yang dinamakan "duit".Sampai ini saja post saya.Assalamualaikum

3 comments:

  1. teringat mse mandi kolam kat umh apok dlu.. masing2 ad syiling je.. haha

    nah follow ak..

    segiant.blogspot.com

    ReplyDelete